Blogger Layouts

Pages

Thursday, June 2, 2011

bila tayar wat hal

Melaka oh Melaka

apsal pn taktaw la...mcm2 nih dugaan stay kt melaka nih..
SELASA, 31 hb Mei..Di pagi hari..aku n membe aku punyalah senang hati..
berancangnya nak kuar g jejalan...hepi la..hepi2... round round negeri bersejarah nih..
tiba di klimaks... kami sedang menuju ke pantai..Alamak!!!!tayar keta..ngokngek tol la..
Disebabkan ketiga2 kami adalah TERSANGATla berpengalaman..huhuhu membe aku da ready da nk tukar tayar...by her ownself..huhu
agak2 r...aku xberani nk jamin yg tayar 2 xkan bergolek sendiri lepas repair ni..wakaka..
cara aku lak...berdiri kt tepi..mintak tlg owg yang lalu lalang...kowg tau apa yg jd??
bdk2 melayu..hampeh!!tlg kacau adalaa... non-muslim jgk yg dtg tlg...mmg hormat gila kt uncle 2 owg tu..
menghargai sangat2 nih...  bdk melayu??aduhai..
thnks uncle!!!!!!!!!!thnx a lot!

No comments:

Post a Comment